Welkom en het is bijna zover....

17 augustus 2019 - Overijssel, Nederland

Het is bijna zover!

Aanstaande woensdag hopen wij, Corine, Elbregt en Anneke voor 13 weken op reis te gaan naar Peru! We hopen hier stage te lopen op verschillende basisscholen en zullen flink aan de slag gaan met het verbeteren van onze kunsten in de Spaanse taal. Natuurlijk kan rondreizen in de prachtige land niet ontbreken en er staan al een aantal mooie bestemmingen op ons lijstje, zoals Macchu Picchu, Huacachina en het Titicacameer.

Leuk dat je ons via deze weg wilt volgen! We zullen regelmatig berichten plaatsen over onze avonturen in het verre Zuid-Amerikaanse Peru en hopen jullie zo op de hoogte te houden.

Op dit moment zijn we de backpacks aan het inpakken, de laatste dingen aan het regelen en aan het bekijken welke leuke dingen we kunnen gaan doen als we in Lima zijn. Dat is woensdag namelijk onze eerste stop en de plek waar we de komende 5 weken zullen zijn.

Voor nu,

Buen fin de semana

(fijn weekend)

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onzebelevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    17 augustus 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Marieke:
    20 augustus 2019
    Heee! Wat leuk om jullie verhalen te gaan volgen! Gaan jullie niet meer naar Maxwell?
    Museum Larco is erg leuk😊 Cirquito magico del agua Lima ook!